Jak zacząć promować sklep na Instagramie? Ważne wskazówki
W Internecie możesz zdobywać swoich potencjalnych klientów na mnóstwo sposobów. Promocja na Instagramie to jest ta jedna z tych wielu opcji, którą dziś weźmiemy pod lupę. Jest to jeden z najbardziej skutecznych artykułów, jak skutecznie promować swoją markę na Instagramie, jak i sklep, który jest na tym portalu społecznościowym.
Dlaczego Instagram jest wart do wybrania go do marketingu?
Instagram to ten portal społecznościowy, który ma prawie największy popyt ostatnich lat. Według badań w samej Polsce znajduje się 9.8 miliona użytkowników. Instagram jest bardzo polecany dla firm, które posiadają artykuły dla ludzi młodych. Badania wykazują, że na ów portalu osoby mają od 15 do 34 lat. Dlatego, też Instagram jest dobrym narzędziem dla takiej grupy docelowej.
Portal sprawdza się świetnie w marketingu sklepu internetowego, jak i wielu innych firm czy proponowanych usług.
Jak działa taka promocja?
Na Instagramie promocja działa bardzo dobrze, ale dziś przedstawimy Ci szczegółowe dane.
– Możesz zaprezentować swoje produkty/usługi użytkownikom dużej ilości.
– Podkreślasz swoją unikalność firmy i Twojej marki nadając mu nowy charakter.
– Znajdziesz na Instagramie potencjalnych klientów do Twojego sklepu.
– Zaangażujesz swoich nowych odbiorców kreatywnymi treściami.
– Podejmiesz współpracę z wieloma to Influencerami.
– Zbudujesz świadomość rozpoznawalność i dobro jakościową markę.
– Zamówisz zwiększające zasięgi swojej reklamy.
Na takowym portalu możesz pokazać ludzką twarz Twojego własnego biznesu. Warto zacząć publikować zdjęcia wysokiej jakości o tematyce co się dzieje w firmie.
Jak zacząć promować swój sklep na portalu społecznościowym Instagram?
Chcesz dowiedzieć się jak tak naprawdę zacząć promować taki sklep na tym portalu społecznościowym? Zapoznaj się ze wskazówkami, które wyjaśnią Ci jak to wszystko zrobić.
Jak zacząć takową promocję sklepu Internetowego na Instagramie?
1. Załóż takowe konto.
Jednak zacznijmy od całkowitej podstawy. Jednak musisz stworzyć swój własny profil indywidualny na Instagramie. Przy tej czynności potrzebujesz dwóch rzeczy.
– Zdjęcie profilowe, czyli musi być to logo Twojej marki.
– Nazwa taka sama bądź utożsamiona z nazwą sklepu.
Do rejestracji potrzebujesz numer telefonu bądź e-mail, który podasz podczas tego procesu najlepiej użyć tego samego e-maila co przy zakładaniu Facebooka.
2. Przygotuj praktyczny opis.
Opis profilu jest to bardzo ważna treść. Pojawi się on obok zdjęcia profilowego. Warto tutaj poprzeglądać inne opisy, które mają inne firmy z Twojej niszy. Wymyślić swój praktyczny. Pamiętaj, że ma być on angażujący i dobrze skomponowany tak, by, potencjalny klient chciał zejść niżej zobaczyć zdjęcia, bądź wejść w link. Dodaj do niego od jednego do dwóch hashtagów. Pomogą Ci one w zwiększeniu widoczności profilu.
3. Połącz Instagram z Fanpage na Facebooku który jest potrzebny.
Tutaj musisz połączyć Fanpage na Facebooku z kontem Instagram, by przełączyć konto prywatne na konto firmowe, które jest potrzebne do promocji takiego sklepu Internetowego.
4. Zadbaj o jakość i spójność wszystkich zdjęć.
Instagram opiera się w bardzo dużej mierze, gdy nawet nie najbardziej na zdjęciach wysokiej jakości. Zadbaj o to, by te zdjęcia wyglądały atrakcyjnie, ale jednak, by wszystkie Twoje zdjęcia się łączyły spójnością.
5. Zadbaj o jakość treści i hashtagów.
Zadbaj o to, aby treść, którą dodajesz, do zdjęć była, atrakcyjna i angażująca dodatkowo możesz, umieścić do 30 hashtagów pod zdjęciem dodaj, więc od 5 do 10 hashtagów popularnych z Twojej niszy, by móc mieć spójną całość